ORL ordinacija poliklinike Smart Med predstavlja jednu od vodećih medicinskih ustanova za lečenje bolesti uha, gla i nosa u Crnoj Gori. Pored savremene opreme za izvođenje otorinolaringoloških pregleda, našu ordinaciju čini i tim ORL specijalista sa dugogodišnjim iskustvom:

• Prof dr sci med Jovica Milovanović, profesor katedre za ORL i maksilofacijalnu hirurgiju Univerziteta u Beograd i predsednik udruženja ORL Republike Srbije
  • dr Aleksandra Laković Tatar
  • dr Vladimir Vujović

Naš tim lekara obavlja sve vrste ORL pregleda, kako za odraslu populaciju, tako i za djecu

Za dodatna pitanja, informacije i zakazivanje pregleda, možete nas kontaktirati na 19808 ili na info@poliklinikasmartmed.me

Kada se obratiti lekaru?

Najčešće bolesti uha, grla i nosa za koje je potrebno potražiti pomoć ORL specijaliste su:

• zapaljenske bolesti (spoljašnjeg i srednjeg uva, sluzokože nosa i sinusa, krajnika, ždrela, grkljana) koje mogu biti infektivne ili alergijske,
  • začepljenje ušnog kanala (cerumen),
  • zujanje u ušima (Tinitus),
  • vrtoglavice (Vertigo),
  • nagluvost (surditas),
  • polipi, tumori itd.

Najčešće tegobe koje mogu ukazivati na neko od navednih oboljenja:

• UHO: bol u uhu, oslabljen sluh, sekrecija (curenje) iz uha, vrtoglavica, zujanje ili šuštanje u uhu
  • NOS: otežano disanje na nos, sekrecija iz nosa, svrab u nosu, oslabljen miris, kijanje, krvarenje iz nosa
  • GRLO: bol u grlu, pečenje, bolno ili otežano gutanje, kašalj, promuklost, promene ili izrasline na sluzokoži itd.

Pregled otorinolaringologa je bezbolan i traje između 20 i 30 minuta. Sastoji se iz anamneze – razgovora sa pacijentom o problemima zbog kojih se javio na pregled i samog pregleda, koji je sistematičan i obavlja se po tačno utvrđenom redosledu.

Gde se nalazimo?

Podgorica