Dobrodošli u Urološku ordinaciju poliklinike Smart Med.

U našoj ordinaciji posvećeni smo pružanju vrhunskih usluga u oblasti urologije, sa fokusom na prevenciju, dijagnostiku i lečenje bolesti urinarnog sistema muškaraca i žena. Naše ordinacije se nalaze u Podgorici i Kotoru, a predvode ih stručni timovi lekara na čelu sa doktorima:

• Dr Marko Albijanić, specijalista urologije
  • Dr Jovan Ivović, specijalista urologije

Stručnost, empatija i posvećenost pacijentima čine osnovu našeg pristupa. Bez obzira na prirodu vašeg urološkog problema, možete se osloniti na nas za sveobuhvatan i individualan pristup vašem zdravstvenom stanju.

Usluge koje pružamo

Preventivna zdravstvena nega
Redovni medicinski pregledi ključni su za očuvanje zdravlja urinarnog sistema. Svim muškarcima preko 45 godina starosti, preporučuje se obavljanje preventivnog urološkog pregleda jednom godišnje. Naš tim lekara sprovodi sveobuhvatne preglede kako bi identifikovao potencijalne probleme i pružio preporuke za očuvanje zdravlja.

Dijagnostika i liječenje
Posedujemo najsavremeniju opremu za dijagnostiku uroloških stanja. Bez obzira da li su u pitanju problemi sa bubrezima, ureteri (mokraćovodi), bešici i uretri (mokraćna cev) ili reproduktivni organi muškaraca (penis, testisi, prostata, epididimi, itd.), naš stručni tim će vam pružiti preciznu dijagnozu i odrediti individualni plan liječenja.

Zakažite pregled

Za dodatna pitanja, informacije i zakazivanje pregleda, možete nas kontaktirati na 19808 ili na info@poliklinikasmartmed.me

Simptomi

Oboljenja urogenitalnog sistema su veoma česta i veoma je važno prepoznati simptome zbog kojih se treba obavezno javiti urologu na pregled:

• krv u urinu
  • učestala ili hitna potreba za mokrenjem
  • bolovi u donjem delu leđa, karlici ili bokovima
  • bol ili peckanje prilikom mokrenja
  • problemi sa mokrenjem

Simptomi specifični za mušku populaciju:

• smanjena seksualna želja
  • kvržica u testisu
  • problemi sa postizanjem ili zadržavanjem erekcije

Kako se obavlja pregled

Pregled obavlja doktor, specijalista urologije, koji kroz razgovor sa pacijentom a uz pomoć ultrazvučnog pregleda i rezultata laboratorijskih analiza, donosi zaključak i predlaže terapiju.